Projektni dan: Voda – izvor života

Projektni dan održan je 2. svibnja te je bio ispunjen putovanjima, istraživanjima i radionicama. Ovogodišnji projektni dan bio je inspiriran vodom kao izvorom života te su sve aktivnosti bile usmjerene na učenje o vodi, utjecaju i očuvanju vode.

Projektni dan na Kupi


Skupina od 60 učenika i nastavnici Krešimir Seletković, Tomislav Siljadi, Zvjezdana Mihalke, Irena Tošić, Sunčica Ljevar i Melita Lenička proveli su Projektni dan u Sisku. Vjeroučitelj Tomislav Siljadi proveo je učenike kroz Sisak informirajući o bogatoj povijesti grada nazivanog još i Segesta, Segestica, Siscia, Siscium… Nakon toga uživali su u plovidbi Kupom na brodu nazvanom po prvoj preporodnoj drami Ivana Kukuljevića Sakcinskog „Juran i Sofija“ i osvijestili važnost rijeka kroz povijest (plovni putovi, riječno brodarstvo, izvor pitke vode). Vodič im je bio Zvonimir Rajković, direktor Turističke zajednice Grada Siska, koji je naglasio važnost gospodarenja pitkom vodom u vrijeme nedostatka pitke vode u svijetu, ali i važnost rijeka kroz povijest. „Voda kao izvor života“ tema je i ovogodišnjeg projektnog dana i fotografskog natječaja na kojem sudjeluju svi učenici ove skupine, a najoriginalnije fotografije bit će nagrađene. Ujedno će biti polazište za pisanje vijesti, izvješća, komentara i reportaže kao i obrade hrvatskih rijeka na satu geografije. (M. L.)

Projektni dan u Muzeju Moslavine

Nastavnice Maja Štajcer-Vranješ, Andrea Malović, Dijana Kralj Pavleković i skupina od 20 učenika posjetili su Muzej Moslavine gdje ih je srdačno ugostila kustosica Muzeja koja je učenika upoznala s bogatom kulturnom i povijesnom baštinom Moslavine. Kroz stalni postav muzeja učenici su otkrili kako su živjeli naši preci, što su nosili, čime su se bavili i kako su se razvijali grad i okolica kroz povijest. Posebno zanimanje izazvala je etnografska zbirka gdje su mnogi po prvi put vidjeli tradicionalne nošnje, predmete iz seoskog života i stare zanatske alate. Kustosica je učenicima ukazala na blizinu i ljepotu Lonjskog polja te kakvo je značenje voda imala kroz povijest. Učenici su nakon posjete Muzeju Moslavine naučili pjesmu Na Ilovoj tihoj vodi te su se zabavili i zaplesali tradicionalan ples. Učenici su svoje dojmove objedinili u kratkom izvješću. (D. K. P.)

U galeriji pogledajte što smo radili i kako smo se proveli.